Labels

Friday, August 16, 2013

oh berpantang



Today dah 27 hari berpantang.....kira punya kira..mak aiiii..ada lg17 hari..oh my lamanya lagi....kalau tengok orang lain berpantang macam sekejap ja..bila kena diri sendiri......oiiii lamanya nak habis sehari...nih nak menanti lagi 17 hari.. walaweh....perlu kuatkan hati la... bab berpantang nih...fa rasa fa tak la betul macam berpantang kot...berpantang makan memang ya la..nak pakai bengkung bagai x pulak...pakai sehari dua masa baru hari tu ja.. berurut dengan bertungku pun 3 hari masa 2 mnggu bersalin hari tu.....


Kalau ko nih memang kurus tak apa fa oiii..dah la gems...tu malas lagi nak bertungku berbengkung..bajet dah kurus la tu...hub pulak tak bagi diet sebab fa susukan isa...tapi suruh berat fa 50kg..pengsan I papa oiii...masa kawen pun berat lebih 50kg... 
Tapi apa salah mencuba...bf baby orang kata akan kurus..n masa berpantang nih selera makan fa dah kurang tak macam masa mengandung.. gila la bab makan..macam kebulur ja.. adakah ini petanda akan kurus....hopefully. ...dah beranak nih perlu la jaga badan jugak kan.. semalam sempat whatsapp hub tanya pendapat nak online shopping...terkezut mak nokk...hub bagi green light....kalau tak...mesti bantah ja memanjang... hub cakap nanti habis pantang kena lawa-lawa balik...haha..teruja fa bila hub cakap gitu..so boleh la shopping untuk lepas pantang kan...hahahahahah....over kau..


Sekarang teruja menunggu stroller isa sampai malaysia...bab stroller nanti dah sampai... baby isa dah try baru fa review okey...hope baby isa suka la stroller idaman papa & mama nih tau..okey la..baby isa dah bangun nak menyusu....



Nik aaliif isa - day 6

3 comments:

shura shushi said...

U dah bersalin :) congrats

I silent reader u :))

Norhazrina Abdul Hamid said...

grmnye tgk pp..nak picit2..hehehe

Nadia Dscarnia said...

Subhanallah.. Comelnya..