Labels

Monday, August 19, 2013

baby isa 30 hari


Pejam celik pejam celik hari nih dah 30 hari berpantang....maksudnya my baby isa dah berusia 30 hari....rabu nih 21 ogos baby isa kena g check up....cepat ke eh masa berlalu? Sebenarnya 30 hari dalam pantang fa rasa lama tau..sebab terperuk dalam rumah ja kan..al maklum la fa nih kan suka keluar... bila aktiviti terbatas tu yang rasa lama tu.....


Allhamdulillah baby isa selama sebulan nih dah pandai senyum kadang-kadang...dah pandai tengok orang..alahai..tak sabar mama tunggu baby isa pandai main-main..terseyum..gelak bila orang agah dia nanti...tulang baby isa kuat sangat...nih mesti ikut papa nih..klau pegang dia..mesti dia tolak kaki dia nak berdiri...ala anak mama... kuatnya dia...nak main ragbi macam papa ke bila besar....


Allhamdulillah selama 30 hari nih fa dapat direct feed my baby dengan susu ibu..hopefully banyak lagi la susu lepas nih untuk baby isa membesar... mama harap sangat anak mama membesar dengan sihat dan pandai....love u baby isa....




Nik aliif isa - day 30

1 comment:

Afifah Anuar said...

comelnye dia ~ cepat besar ya ;) nnti boleh gi jalan2 dngn mama and papa.. bleh jgk teman mama prgi shopping nnti... hehe :)