Labels

Wednesday, July 4, 2012

cik fa memang la keras macam kayu






adoi...malam tadi tertengok status dekat bbm gambar photoshoot hari tu dah diupdate..terus...arghhh... cepat on laptop dan search www.assyla.com...huh????... terus cam nak terpengsan..okey bukan sebab lawa.. sebab nampak gila la muka bulat plus gemuk...pastu kan cik fa dah kata cik fa nih macam kayu... posing pun dah macam tunggul kayu dah..rasa nak menyorok bawah bantal pulak..


cik fa tempek gambar untuk korang tengok baju dia..baju asylla memang cantik plus kain dia best... so anyone yang belum ada baju raya...cepat pergi terjah ASYLLA COLLECTION sekarang dan order...










pic credit : ASYLLA COLLECTION

3 comments:

♥cikmOt♥ said...

comelnya...model dan baju itu...

Lyaa Suriany said...

mana ada kayu
sangat sangat sangat sangat cantik

cik.fa.ismail said...

cikmot: baju cntik dear...org tu hampeh...

lyaa: kayu kot..keras gla nh