Labels

Wednesday, May 23, 2012

perempuan rupanya


terkejut beruk cik fa selepas baca dekat oh media tadi..rupanya dia nih perempuan..serius dalam tu sampai la saat cik fa belum baca dekat oh media..cik fa ingat dia nih laki...tengok cita nih berkali-kali pun tak perasan dia nih perempuan..tapi dia nih comel kan dalam CJ7 tu...


Dalam masa 4 tahun selepas filem CJ7 ditayangkan di pawagam, dah membesar terus budak ni. Xu Jiao pada ketika itu merupakan pelakon kanak-kanak yang membawakan watak seorang budak lelaki bernama Chow Siu Dik (Dicky). Pada ketika itu tak ramai yang tahu budak tu sebenarnya adalah seorang perempuan (oh media)

2 comments:

.:shura shushi:. said...

Terkejut jugak ini :)

cik.fa.ismail said...

tula..sebab mmg cik fa mati2 ingt lelaki