Labels

Wednesday, September 21, 2011

cik fa kerja CUCI KERETA

owh ya...semenjak jadi penggangur nih semua keja rasa nak kerja....kerja cuci kereta pun rasa macam nak...tapi bukan kerja mencuci kereta tapi kerja cuci kereta ataupun ayat lebih mudah selalu nak bawak kereta pergi cuci...kalau masa study dulu...punya la liat nak bawak kereta pergi cuci...ada la kot dua bulan sekali..tu pun susah...tapi bulan nih dah dua kali cik fa bawak kereta pergi cuci...satu peningkatan kan..hahah...nih gara-gara tak ada kerja sangat la...




fuhhhh..putih cermin...rasa macam snow jatuh ja ....





and...ready untuk bermain bulu-bulu...opss ternampak kaki hippo sikit..nak jugak dia interprem kat sini...





nih la penyebab cik fa nak cuci selalu...sebab murah...nih kira mahal la..satu lagi kedai car wash rm3 ja....fuhhhhh...jom la cuci kereta selalu...

5 comments:

hamzah ian said...

guna mesin tak elok kete nanti.. cari la cuci kete yg orang basuh.. hehe

cik fa said...

hamzah:yaka...xnak dah la cuci

nurul asyikin(kak chik) said...

amboiiiii,,,sakan yea,,,,ada gk yg RM3,,murah ar tue,,,bsuh2 jgn xbsuh...bsuh smpai brkilat,,,

cik fa said...

haha..tula..tu yg slalu rjin cuci tu

*wink* said...

cik fa..owg pown duk as gak...owg pnah bsuh kt situ jgak..dkat dpn smk sultanah bahiyah kn