Labels

Monday, September 19, 2011

blogger mana yang mahu beli MAGNUM 4D??

eh..eh tersalah tittle pulak..sabar-sabar...magnum 4d, sport toto ka...smuanya HARAM...mana boleh dalam Islam..yang haram tetap haram kan...nih cik fa nak cakap pasal magnum ice cream tu la..tersasul jadi magnum 4D la..tak perlu main ekor...makan sup ekor baru la powerr....!!!



video

korang mesti pernah tengok iklan nih dekat tv kan...mesti tak berkelilip tengok perempuan tu gigit magnum tu...cik fa nih toksah nak bayang la...tengok ja iklan nih..terus air liur nak meleleh..perut berbunyi...fuhhhh...dugaan...macam dugaan tengok budak-budak makan ice crem masa bulan puasa pulak...






tambah pulak tengok eva longoria dengan magnum nih...apa lagi..terus cik fa rasa nak belanja korang magnum..sapa nak????cepat...








ha...nahhhhh...amek la..cik fa belanja..opsss..yang atas tu cik fa dah tergigit sikit...sapa tahan tengok magnum nih depan mata...korang share la eh..gigit sorang sikit...


5 comments:

Nurulbadiah Lai said...

yank..
belanje kiteee..
nakkkk

hanim said...

weh!!blnja aku...masa konvo..aku cri xjumpa kat cni~~lalala

zOeY zAu YaH said...

terliur T_T

faziana ARahim..... said...

sedapnya!

cik fa said...

nurulbsiah : tu cik fa dah blnja..amek la..jgn malu2..

hanim:blnja? aku pun xmerasa lg nh..

zoey: sma la cik fa..mgidam nih..

faziana: mcm sdp kn