Labels

Saturday, August 13, 2011

cik fa dapat kad undangan perkahwinan ASHRAF MUSLIM & DAYANA







pic kreadit ; SINI

hahah...tipu la sangat kan cik fa dapat kad kawen asharaf muslim...just dapat tengok gambar ja pun....gambar di atas bukan Al-Quran.....gambar di atas adalah kad kahwin ashraf muslim & dayana yang berkonsepkan al quran...unik kan? sekarang nih macam-macam la kad kawin... konsep facebook la...kad kahwin note lagu la..macam-macam kan..ingat lagi zaman dulu-dulu.. kad kahwin guna kertas kaler a4 yang nipis tu pastu lipat-lipat ja..kalau nak up skit.. bagi kad yang ada bau wangi tu..tu kira lain dari yang lain la tu....


tapi sekarang orang dah makin kreatif kan...kad kahwin pun dah macam-macam...fuhhh..tak sabar tunggu gambar kahwin diorang nanti....

5 comments:

Fiza Z. Abidin said...

sekali imbas mcm al-quran...uniknya :)

cik fa said...

tu la psal..
kreatif kn

nurul asyikin(kak chik) said...

sejuk je,,,smoga mreka bhagia...igat2kn cik fa dpt td,,,trtipu ar..

cik fa said...

xkn la ashraf muslim nk jmput cik fa kan.heheh

ATOMEN said...

wuyyoohh...power gile kad kawen die an...unik bebenor