Labels

Thursday, August 25, 2011

biskut pertama yang disiapkan cik fa


walaupun hujan hari nih seharian...tapi cik fa gagahi juga untuk memulakan pembuatan biskut raya....hahah..orang lain dah berjenis-jenis kan..cik fa nih bari nak start buat... biasa la selalu sangat kena tinggal keretapi..lembab kan...hahah..tapi apadahal..asalkan siap sejenis... biskut apa la cik fa buat tu kan????nak tau???












ha..tengok gambar dekat atas, dah boleh teka ka? of course la boleh kan.....












tadaaaaaaaaaaaa.....tart nenas....yummy....nih la rupa tart nenas cik fa.... tapi punya keja malas... beli jem nenas yang dah siap...balik kepal-kepalkan sampai jadi bentuk macam bola ragbi??eh ada rupa bola ragbi ke?? cik fa buatkan jem tu besar sikit...baru la makan rasa jem nenas.. tak la rasa tepung je kan...heheh..nantikan biskut cik fa esok pulak ye...

4 comments:

aisya said...

mai siketttt. hahhaa

cik fa said...

raya nih jemput la dtg rumh cik fa

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ghajin la cik fa ni..
untung sapa dapat, hehehehe.. =)

apepun, selamat hari raya yg bakal tiba..
maaf kalo ada silap komen, terkasar bahasa..

semoga selamat sampai ke destinasi yg dituju..

cik fa said...

leily: haha...rjin tu kekadang ja.. dtg mood rjin tu ok la..klau dtg si mls tu..fuhhh...mmg smua bnda xnk buat..

slmat hri rya...cik fa pun nak mnta maaf zhir & batin..