Labels

Wednesday, July 13, 2011

NASI PADANG ala INDONESIA di MALAYSIA..


entry makan lagi kali nih....terbukti kan cik fa nih kuat makan..nak buat macam mana....sementara ada selera makan lagi...nanti tua-tua mesti tak boleh nak makan tu..nak makan nih kan..okey..enough membebel...cik fa nak cakap pasal nasi padang ala dekat indonesia...semalam cik fa try nasi padang dekat GARUDA EMAS..ala dekat kg baru tu.. memang rasa macam dekat indonesia la..sebab dia susun-susun lauk depan kita... ambil apa yang nak makan ja..kalau kita sentuh lauk tu dikira kita makan la...selalu cik fa dengar orang cerita ja...finally dapat gak merasa di malaysia..nak pergi indonesia..entah la bila kan..






tengok tu...banyak kan lauk....fuhhhh....rambang mata ja cik fa..nasib dapat menahan nafsu sebab takut mahal...






avocado chocolate...sangat la sedap.....mr bola yang suruh cik fa try..last-last cik fa yang tersuka lebih pulak....sedapppppppp...=)




harga dia pun tak la mahal sangat....sedapppppppppp tu yang penting...

8 comments:

Fatin Syahira said...

wah! banyak makanan sedap nie :D
yummy yummy! *sambil buka mulut luas-luas* hehe.

cik fa said...

fatin: byk kn...smpi xtau nk mkn yg mna

Hans said...

ooo maakkk aihhh
banyakknya pinggan
habis ke nih?
hehehehe

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/review-filem-harry-potter-and-deathly.html

cik fa said...

hahah..mesti la xmkn smua..hehe.. byk tuuuuu

Syaheera Abd Wahab said...

mmmmmmmm sedapnyeeeeeeeee~! rindu masakan indo! sedap sgt kan kan kan! :)

cik fa said...

syaheera:sgt la sdp okeyh..eheheh

SHAMSUL AMRI said...

Sedapnyer especially avocado chocolate....

Anyway cik fa telah ditag oleh sham tuk entri

http://planturalisme.blogspot.com/2011/07/giveaway-from-moscow-by-miszlullaby.html

cik fa said...

sham: sdp sgt...