Labels

Monday, June 13, 2011

saya mahu...tapi kenapa tak ada saiz saya?









owh cik fa sangat suka structured gala tu...first tengok masa ella pakai ada show apa tah..terus suka...owh..sangat la cantik...tapi dekat blogshop di atas tu macam kecil je...tengok la model...tapi cik fa memang suka sangat...tambah yang brownish orange tu.. fuhh...dah lama cari..tapi cari dekat butik tak ada...pastu dekat blogshop nih semua saiz ala-ala model..mana la cik fa nak muat kan...sayangnya...sapa tau dekat mana belih dapat saiz yang besar sikit...M ke L ke XL ke?...huhhh....

4 comments:

kiwi said...

kiwi pun kadang susah cari saiz :(

cik fa said...

kiwi: tula...smua baju skrg saiz model...susah nk cri plus saiz nh

chemay said...

olooo chemay pon tak tau.
selalu memang blogshop nie jual saiz model punye.
susah nak cari yang saiz m

cik fa said...

tula psal chemay..stress btol..
dah cik fa suka sgt jacket tu