Labels

Sunday, June 12, 2011

chocolate apa yang murah dan sedap?



huh dah lama rasanya tak jadi si comel yang sedang makan choki-choki pastu jalan masuk kelas tuisyen...fuhh..dulu masa jadi budak sekolah...selalu la cik fa beli menatang nih..yela..nih ka chocolate sedap dan paling penting..MURAH...so apa lagi...confirm la menjadi pujaan hati budak-budak sekolah..sebab bila ayah bagi duit belanja sekolah mana la mampu nak beli ferrero rocher ka, cadbury ka...kinder bueno ka...eh dah ada ka kinder bueno masa cik fa sekolah dulu?yang mampu beli choki-choki..tapi berbaloi kan...sedap siot...bile tarik-tarik chocolate tu pakai gigi.. pastu habis belemuih gigi tu...fuhh...pastu boleh la gelak dekat orang kan....


-entry pendek sebab nak magrib-

9 comments:

Kembang Perawan 3288 said...

oh coki2 ka...haha smlm baru mkn coklat ni kt highway.. huhu.. betoi gak..dr dlu smpi skrg rasa x ubah2.. cuma skrg makin berminyak skit la..huuhu

cik fa said...

tula..pastu aku rasa makin kecik skit..ka sebab aku mkin gemuk..pastu makan skit xpuas eh

chemay said...

feberet nieeee
hehe

cik fa said...

chemay: sdp kan??meleleh air liur

HaNa Hani said...

ahhh....lame xmkn choki2 ngan roti
sedap!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

feberet my alya gak tu..
ekekeke, mommie la yg kena picitkan ke mulut die.. huhuhuuh

cik fa said...

hana hani : sdp kan kalau ada roti...

leily:yeke..sweetnya dua beranak nh

izz zara said...

dulu wktu prep mest mkn ni smbil buat homework hehe... skrg kt u pun mkn lg :)

cik fa said...

izz ;yeke...wow..setia pada choki choki ya