Labels

Thursday, June 30, 2011

berat CIK FA 4.45kg? BIAR BETUL!!!!


klik gambar untuk lebih kegemukan...


perasan tak nombor yang cik fa bulatkan tu??? ha....mesti korang tengah imagine kan baby seberat 4450gram atau pun 4.45kg...kembung-kembung bulat debab kan... macam mana la keluar terus 4.45kg...lagi berat dari laptop ooo...baby selalunya lepas pantang baru la berat 4 lebih...nih keluar-keluar dah 4 lebih...ish....anak gajah ka apa...heyyy...sebelum nak mengata tu... pandang-pandang dulu...baby tu adalah cik fa okey...nak tengok ke gambar cik fa baby?
nanti-nanti cik fa update pulak gambar cik fa masa baby...buat masa sekarang korang bayangkan la dulu cik fa baby seberat 4.45 kg....heheh...

4 comments:

khairul akmal azman said...

beratnye!

cik fa said...

kay: haha...baby chubby

ayanuts said...

he..he...kita lahir pada thn yg sama...

cik fa said...

ayanuts:yeke...sma umur la kte ye...