Labels

Wednesday, May 4, 2011

ulat bulu naik daun dah!!!


ulat bulu naik daun selalu sangat disamakan dengan lelaki miang kan...sebab yala kalau kita terkena ulat bulu kan terus gatal-gatal...korang tau tak kenapa ulat bulu tu gatal? bukan sebab dia naik daun...dia naik daun tu sebab nak makan daun tu...apa da....nih bukan ulat bulu naik daun..nih pasal ulat bulu masuk rumah cik fa...uish..nasib tak terpijak...kalau tak..maunya garu macam kera kena belacan pulak nanti...






nih la ulat bulu masuk rumah cik fa tu...tengok bulu dia pun terus rasa macam gatal-gatal kan..

korang tau tak kenapa ulat bulu gatal??..eh bukan ulat bulu yang gatal kan...macam mana la rupa ulat bulu tergaru eh.haha..orang yang terkena ulat bulu tu yang gatal..racun pada badan ulat bulu tu digunakan untuk defend daripada musuh...Bulu pada ulat bulu pun ada racun...racun pada bulu mudah menyusup ke kulit manusia, patah dan menyebabkan kegatalan...Jauhkan diri daripada ulat bulu ya..amaran keras!!!







pic :pak cik google

ewwwwww....gelikan kalau ulat bulu banyak macam nih..

No comments: