Labels

Monday, May 23, 2011

tsunami berwarna turqoise melanda

cerita ini mungkin sudah basi...tapi cik fa sentiasa mengamalkan konsep "ada aku kisah"... maka terjadi la entry ini...korang mesti ada colour favourite kan??siap sorang tu mesti colour favourite sampai lima kadang lebih lagi...macam colour pelangi dah...cik fa punya colour favourite adalah hijau....tapi kekadang tu tak boleh la tengok sesetengah colour tu...macam ikut musim dah..kadang suka purple, electric blue la, fushia la..dah macam musim dah berubah je colour cik fa suka...sekarang cik fa memang tak boleh tengok turqoise..entah la..macam dah demam...apa saja benda kaler turqoise...mesti cik fa jadi histeria...




baju kurung pun suka turqoise...



tangan sapa la nih kan??




yeahhh...semestinya tangan cik fa...cantik kan lukisan tu...jangan risau...boleh cuci dengan air ja...




OMG....cantik kan wedges turqoise tu....jom sama-sama kita jerit...SAYA MAHU!!!!

10 comments:

La.doLce_e[v]a('',) said...

saye mahu jugeeee~ heee~

cik fa said...

jom kte g beli

:::::lovewedges::::: said...

cntik tangan cik fa :)

cik fa said...

cantik kan??tu msa g expo beauty apa tah..dah free..trus la sruh dia buatkan

iwan_dextrous said...

nk gak.hahahahhahha

mardhiah ismail (: said...

cantiknya wedges tu ! :)

HonEyBuNNy said...

ila pun suka turqoise...

cantik kan warna tu...;-)

cik fa said...

iwan_dextrous : nak ke?boleh ke pakai..ke nak bg ehem..ehem...

mardhiah :cantik kan...


honeybunny:tula...warna menusuk kalbu

Ain Atika Zailani said...

wahhh cantik...cute item ni...=)

cik fa said...

ain;wedges tu ke??cntk kn