Labels

Wednesday, April 27, 2011

JOHNNEY DEPP berada di alamnda tadi!!!!!

cik fa sudah pulang dari berenjoy di alamanda...maklum la fulus tak tebal..so hanya enjoykan diri dengan menonton movie di alamanda sahaja....tak sabar mahu tahu siapa dua dara pingitan itu???






tadaaaaaa.....si lyana jasmy dan fasha sanda...opssssss....sorry-sorry..salah pulak...si roomate dan si jiran la dua dara pingitan yang sama-sama enjoykan diri ini malam bersama cik fa....eh...perasan tak tudung rozita cik wan yang cik fa pakai tu.... cik fa beli dengan harga rm10....murah kan????




tadi kitaorang tengok RIO..ha..jangan nak memperlekehkan cik fa....cik fa tau la movie tu dah lama keluar..tapi cik fa tak berkesempatan lagi nak pergi tengok...so cik fa tak terlambat kan??? before tu...meh ambil gambar depan poster RIO dulu...




pastu tiba-tiba ja abang johnney depp panggil cik fa dengan si jiran...masa tu si roomate pergi beli pop corn....ya...si johnney depp pergi alamanda tadi...tak percaya????tunggu jap..jap lagi cik fa letak bukti...si johnney depp tu siap salam lagi dengan kitaorang...pastu dia cakap...BOTH OF YOU SO CUTE...terus la cik fa dengan si jiran cair....tapi si jiran lagi la cair..pastu si johnney depp ajak bergambar pulak..masa tu cik fa jual mahal la...bajet cun la katakan...





tengok tu...tak percaya lagi??tengok si johnney depp bergambar dengan si jiran....heheh... pastu masa balik tadi terus tunjuk gambar nih dekat si roomate..apa lagi....menjerit la dia...dia la yang paling gilakan si pirate nih berbanding cik fa dengan si jiran....hahaha....rugi kan cik roomate?

5 comments:

nur aisya humaira said...

waa,best cite kartun tu...ngee..:)

nur said...

beruntungnye jumpe JD walau dalam gambar je..hehe

cik fa said...

nur aisha humaira : best kan rio.. i loike...sebab cik fa belajar psal conservation and about rio de jenairo gak...rsa feel tgk..

nur:ya kan..sagt la nsem

☻UsaGi NaNa☻ said...

hihih..jeles jugak..mahu jugak cm itu tp malu..huhuhu

cik fa said...

xpyh malu2...
ambil ja gmbar..heheh
nnti rugi