Labels

Sunday, January 16, 2011

so sticky

korang tau belangkas tak??ala mesti la tau kan..masa sekolah pun dah belajar pepatah 'macam belangkas'...kalau tak tau nih rupa belangkas..nah...cik fa dah letak rupa belangkas untuk korang...








tengok tu melekat ja dengan lagi seekor...nampak tak??couple nih sticky ja kan.. okey la..cik fa nak bukan nak cakap pasal melekat ataupun dalam bahasa omputihnya sticky bagi belangkas nih..tapi sticky si gula-gula...jangan kau ingat belangkas ja sticky...gula-gula pun sticky okeyh...









kan cik fa dah kata...gula-gula pun ada nama sticky..comel kan gula-gula nih...siap ada lukisan lagi dekat dalam...ya..rasanya buah-buahan sama dengan lukisan dekat dalam tu...yang interesting bak kata si jiran cik fa pasal gula-gula nih..cara pembuatan dia...best sangat..mesti korang akan teruja..dah terus nak tengok live diorang buat dekat kedai....ya...diorang akan tunjuk cara pembuatan gula-gula nih live terus ke biji mata kita....cik fa letak video cara pembuatan...nih cik fa ambil dekat google..kalau korang rajin...korang try search video lain...best..mesti tak berkelip mata tengok..mulut mesti kata.. WOWOWWWWWWWWWW..........






video







6 comments:

fathiahRAIHANA said...

nak kata jugakk WOWWWWWWW!
ngee . hihihihihi .
kenapa asyik cite psal makanan nie akak .. lapaa laa . hehe .

cik fa said...

heheh...nak ke..
meh sni..dekat blik byk lg

plankton said...

wah..menarik kan cara nk bt die..

btw..mmg blog ni byk review makanan.semua pon nmpk bes2.hu3..drooling..

cik fa said...

sgt menarik la..
haha..sbb cik fa suka try makanan..
dats way ske review kat blog..heheh.
tu yg dh debab nh

Kembang Perawan 3288 said...

WOWWWWWWWWOOWWWOOWOWOOWOWWW

siap leh wat nama2 huruf2. huhu. try wat pki tepung ja kat umah. huhu

cik fa said...

arbi; wow kan...nanti ko kawen..tempah la..buat hantaran