Labels

Tuesday, November 30, 2010

stripe shawl yang vogue

kali nih cik fa jual shawl pulak ...boley kan..cik fa janji harga nih sangat murah...cik fa dah tengok blogshop lain jula rm23 ke atas...cik fa jual rm20 ja sehelai..shawl nih daripada kain cotton yang sangat lembut...cik fa pun beli 1 untuk cik fa...cotton nih dah 2 tone..sangat cantik ye bila pakai dengan blouse ke tshrt ke...wow...mesti vogue habis lah...heheheh...selandang nih ala-ala printed shawl najjah...

rm20-1pc



purple 1 - sold out




blue - available




purple 2 - available




purple 3 - available




peach - sold out




turquoise - available

wow...geram kan tengok colour shawl nih yang sangat cantik...so apa tunggu lagi email


NAMA :
ALAMAT :
COLOUR SHAWL :
NO FON :

email ke taszmaniadevil@yahoo.com..xpun korang add je fb cik fa..pastu bley order dkt fb cik fa...harga nih tak termasuk postage ye...kalau area UKM BANGI..free delivery...so apa tunggu lagi...cepat dptkan shawl nih...


No comments: