Labels

Thursday, April 1, 2010

mr bola ka itu..berbeza

apa motif nih???mr bola jadi model ke???tak la..baca sampai habis k..mr bola mengalami sedikit masalah dan telah di makeover-overkan oleh cik fa...

sebelum







pernah x anda mengalami masalah susah atau xtau nak senyum depan camera macam pic mr bola di atas???mr bola nampak innocent ja kan dalam pic-pic di atas..selepas menghadiri beberapa sesi makeover dengan cik fa..taraaaaaaaaaaaa....lihat la hasil di bawah..

selepas






tengok hasilnya..mr bola dah pandai beraksi depan camera..sudah tidak segan dan malu lagi.. xpayah dah nak suruh buat gaya..dia cepat ja sekarang bergaya kalau ada camera..tahniah ya mr bola..

5 comments:

ball said...

hahhaa.. tq fa.. heee..

NichKhun said...

hahaha nanti ajar saya pulak cara-cara senyum ek.. hehehe

buxx_szmania said...

bley je nk ajar..
hehe

rizal jabai said...

hahha...very funny sweet kapel..-)

mama zharfan said...

sweet ...bila nak kawin :p