Labels

Wednesday, March 17, 2010

terlebih sudah

hye semua-semua...hari nih dengan semalam sibuk je menjoinkan diri dengan contest-contest yang dianjurkan blogger...wish me luck k...saja-saja menyibukkan diri yang dah sibuk nih untuk support contest para bloggers sekalian...

ok..hari nih just nak bagitau...bola dengan rasminya menukarkan panggilan manjanya kepada aku dari 'hippo' kepada 'pumpkin'...aku nih pikir punya pikir kenapa la pumpkin...ingat pasal pipi yang dah nak selambak nih...korang tau kenapa???mesti x kan...kalau aku letak pic pumpkin dengan pic aku korang mesti bley teka kan..


wow...sudah melampaui batas dah nih lemak di perut...sebelum jadi macam cik lembu di bawah..


cik fa perlu la exercise selalu ya..bagi firm sket perut tu..nih macam dah beranak 10...eh2.. banyak tu..nak sedapkan hati..macam baru beranak sorang...heheh...i will ...tapi bila ya... sibuk je memanjang...sibuk makan dan tido..xpa...bagi semangat kepada cik fa tau..

2 comments:

Ball said...

comelnya dia.. perut tu da xleh nk cover.. mmg da comel mcm tu...

buxx_szmania said...

hahaha...
xpe..
nnti org exercise k