Labels

Monday, March 8, 2010

romantika setahun sebulan

makan.tido.makan.tido.rupanya dah setahun sebulan umur relationshop aku dengan bola..amin...kalau baby nih..dah ada gigi dua batang dah nih...moga bertambah-tambah lagi umur hubungan kitaorang....rasa baru lagi g Pangkor masa usia hubungan kitaorang setahun.nih dah genap sebulan.

kali nih menyambut umur hubungan setahun sebulan dengan aktiviti favourite bola.memancing. sekali sekala xsalah kita teman hobi bf ka gf ka. baru la rasa makin rapat dan romantik gitu. sebab selalu bola ja teman aku g shopping.sebab tu aktiviti favourite aku.kali nih biar hamba menemanimu wahai tuaku.ampun..=)

aku nih dah la kaki bangku bab memancing nih.simpulan bahasa yang xkena lansung.macam mana la jawab spm dulu cik fareehah oii....sian cikgusophiah yang ajar aku bm dulu..maaf ya...saja menambahkan kepelikan dalam karya aku..wah2...bengong fareehah nih...bengong selepas geram xboleh tulis perkataan bunga-bunga dalam tesis...nih la jadinya..

so ini la hasil memancing aku dengan bola...ikan xdapat...gambar banyak la dapat..=)







wajah disebalik pembikinan picture aku dan bola...(my photographer)

p/s: menyeru kepada kaum hawa dan adam sekalian yang mempunyai pasangan...sekali sekala teman la pasangan anda. ikut minatnya...xsalah..dan ianya sangat mengujakan...mencuba sesuatu yang baru...

4 comments:

AN-NISA' said...

wow, romantiknya u'all, semoga betambah bahagia yer :0

buxx_szmania said...

nisa'
thanks ya..amin

CikYana(",) said...

so sweet

very romantic

<3

buxx_szmania said...

heheh...
romantika kan..