Labels

Saturday, March 27, 2010

pemenang giveway contest b'day blog cik fa

mesti korang smua tertungu-tunggu cik fa umumkan pemenang giveway contest bday blog cik fa kan...pemenangnya ialah...taraaaaaaaaaaaaaaaaaa...........


xpayah pening-pening nak tengok kat side bar..di bawah nih cik fa letak nama..tahniah ye kepada pemenang..jangan sedih-sedih yang xdapat..mungkin kali nih rezeki xmenyebelahi korang..try next time k...kalau cik fa ada rezeki lebey..cik fa buat contest lagi..tq semua support contest cik fa..keep in touch walaupun contest dah berakhir..

miSwiexiedawia

PiNk ButTeRfLy

rosilah

noor afzan

mama zharfan



IMPORTANT!!!!!!!!

kepada semua pemenang sila email nama penuh, alamat & no tel ke taszmaniadevil@yahoo.com selewat-lewatnya isnin malam ya untuk pengeposan hadiah....jika cik fa xterima detail ini..cabutan baru akan dilakukan..


11 comments:

PiNk ButTeRfLy said...

cik fa!!!!

thanks a lot! rezeki n hadiah anniversary i today. =)

have emailed u. thanks dear!

♪miSwiexiedawia♪ said...

salam..
waa..saya menang contest cik fa!!
nama saya tersenarai dalam list cik Fa no.1..

terima kasih ye..^^
rezeki anniversary saya jugak..
nak countdown malam nie..
alhamdulillah..:)

saya email awak!~
tenkiu..:)

♪miSwiexiedawia♪ said...

saya dah hantar email ^^
alhamdulillah:)

tenkiu ye..

mama zharfan said...

tq sbb pilih saya sbg one of the winners ;)

i dh email my details just now ;)

ni kira rezeki my bday next month :)

noor afzan said...

terima kasih..
jap saya anto email..

ratna said...

alamak..sian kita.. kita ni no. 21 sikit jer lagi.. next time la kot.. lepas ni ada apa2 lagi contest ker???

buxx_szmania said...

isnyallahah kalua da rezeki lg..
cik fa buat contest...
ratna try lg tau

~ نورحياتي ~ said...

tahniah kpd suma oemenang.. :)

Momma Mia said...

congrat to all the winners!!

モddyß♥γz86® said...

tahniah kpd semua pemenang cik fa hippo yew.....

rosilah said...

ilah dah email