Labels

Friday, March 26, 2010

entry tidak sesuai kepada orang yg migrain


keterlaluan????kalau anda rasakan tidak bley skroll ke bawah..tapi jangan sekali-kali skroll klau anda tidak sanggup..


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*









apa perasann korang tengok pic di atas??? cik fa rasa nak termuntah, pening, nak nanges tapi perasaan yang paling menguasai diri sekarang marah dan geram...marah & geram dekat manusia yang buat kerja bodoh macam nih...nak kata manusia xtau la manusia ka tak.. kalau namanya manusia xsanggup buat benda terkutuk nih...ya la..korang syok2 buat benda tu...pastu hasilnya korang buang macam sisa makanan..korang ingat apa..anak patung ka boleh buang suka-suka hati...kalau korang rasa xmau baby tu..bagi ja dekat cik fa..biar cik fa jaga..xpun bagi dekat pasangan yang inginkan anak tapi xda rezeki...tuhan bagi rezeki dekat korang..korang buang..bayangkan la orang yang xdapat zuriat..bersyukur la korang dapat zuriat..xkira la halal ka haram..tu amanah ALLAH...jaga la diorang sebaiknya..bukan dengan cara macam nih..dah la buang..ada tu..bakar lagi..jangan la nak tutup malu..korang tambah lagi dosa..cukup2 la dosa yang ada..bertaubat..Allah sentiasa menerima taubat umatnya yang betul2 insaf...

sorry entry kali nih melepaskan geram..hati dah xtahan tengok berita-berita dekat paper pasal pembuangan bayi...setiap hari ada ja berita yang sama..tapi cara dan lokasi berbeza...ya..mungkin sekarang di akhir zaman..anak sendiri dibunuh..dibuang..bertaubat la kepada yang telah melakukan dan rasa ingin melakukan..xada faedahnya..dosa bertambah..


panas kan isu nih..so cik fa sejukkan dengan pic di bawah..hasil GoogleAN cik fa nak cari pic-pic di atas..sangat comel kan...(tersenyum sedirian)

8 comments:

nisa said...

hurm......
sedang beristighfar.
sangat2 sedih.
kejam sungguh manusia yg buat mcam 2.
ibu sendiri. buang bayi. yg xbedosa.
sgt2 sedih.
takot.
bala bencana yg akan dtg.
akibat perbuatan tesebut.

p/s:semoga kita terhindar drpd perbuatan keji tesebut. amin

heaRd mRs sumOnelse buBbLinG said...

ya allah ta sngke org yg snggup lakukn sume tuhh sian sungguh . hukhuk

f_aRa_aINa989 said...

yang kat jambantu serius x sangka de org leh wat camtu...
semoga kita2ni x tergolong dalam golongan sedemikian...aminnn

buxx_szmania said...

tu la...diorg mcm xda hati perut kn...darah daging sndri buat mcm tu..apa la nh jadi..lpas buat bnda tu..diorg xrsa berslh ke..

FiesyaaChacha said...

manusia skrg.. tatawu ape dowg na dlm idup.. hishh. kejamnyer. moge Tuhan bg pengajaran sewajarnya..

nurKN @ Nur said...

tu la..sedih pun de sian pun de..ape la nk jd dgn remja zmn skg ni..agk dunia dh trlalu moden.budk2 cpt dewsa "akal" tp cetek "kwln"..hrp sgt kaum kerabat kite & seluruhnye JAUH drp sume DOSA BESAR ni..Aaaminnn..

buxx_szmania said...

amin...diorg sebelum buat xpikir kesan..tu jd mcm nh

noor afzan said...

sangat kesina kat baby tu..
ramai pasangan yang sedih tak dapat2 anak.
yang ni dah dapat anak diseksa sampai mati.
huhu~