Labels

Saturday, March 6, 2010

BERITA PENTING...FA DAH KURUS..

tajuk xbley bla la fa oiii...bukan ko yang kurus...purse ko la..ko tu xtau la bla nak kurus... makan.. makan...dan makan ja keja..=)


gambar di bawah membuktikan apabila bola menjadi bidan terjun..rajin la plak buat check up purse aku...kantoi kemalasan aku membuang lemak2 xberfaedah dlm purse aku tu...(malu2)..baru ku sedar..banyak lemak tepu xberguna dalam purse aku...patut la menjadi kembong semacam...selama nih aku bawak purse aku g treatment kat 'LONDON WEIGHT MANAGEMENT' xberkesan pun..at last dicheck up oleh bola..baru la hilang semua lemak2 tepu xberguna tu hilang sepenuhnya....First sekali...bola buat selection lemak mana yang patut disedut..then dia pun buat la liposuction..sedut lemak2 dalam purse aku...last sekali bagi advice (berleter) kt tuan purse suruh kemas purse...adoyai...kepada semua kaum hawa...jangan la bagi bf anda menjadi bidan terjun mengemas purse anda..jika purse anda banyak lemak macam purse aku ni eh...nanti xpasal jumpa pakar telinga sebab pekak mendengar leteran..


tengah buat selection

hasil liposuction...lemak-lemak tepu..

tau plak pic dia xnak buang...
Align Left Align Center Align Right Justify Full
muka wajib jumpa pakar telinga selepas mendengar leteran...

p/s utk aku: purse dah slim..tuannya bila lagi??????sapa nak jawab..please...tolong jawab bagi pihak aku...

p/s utk bola: selamat setahun sebulan sayang....thanks kuruskan purse saya...=)

No comments: