Labels

Saturday, February 6, 2010

GEMPAQ...FAREEHAH AKAN BERKAHWIN JUN NI???

1,2,3..larh...4 bulan lagi aku dah nk kawin...wow...membe pun xjemput lagi...baju xtempah lagi... kasut???ha..kasut pun xcari lagi...macam mana nih...xpa2...slow2 fareehah...one by one k..aku cari kasut dlu la...knapa kasut dlu????sebab aku nih gila kasut dengan handbag..memandangkan masa bersanding xpayah bawak handbag..so kasut menjadi keutamaan....=)







cantik x hasil carian aku???cantik kan...tp yang mana sesuai supaya aku xnmpak tinggi dari bakal suami aku???mana yang akan menampakan aku vogue masa hari bersanding tu???semua cantik nih..confius2...tolong pilih..plse

"FAREEHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jangan nak mengatai...kasut kawin nih bukan untuk along la.. ..along tu dah la studay xabeh lagi, result pun cukup makan..masak pun xpandai..ada hati nak berlaki." kata mama kepada fareehah..

la..rupanya aku berangan tadi...heheh..kasut nih sebenarnya untuk cousin aku yang akan kawin jun nih..so dia memberi mandat kepada aku untuk membeli kasut kawin dia...so aku nih keBLURan sampai berangan trus...xpa...masih ada seminggu untuk aku mencari...caiyok fa...

  • kalau aku pakai nih masa kahwin ok x???xpernah dibuat orang kan...tapi aku try..

eh2...xkan la aku nak malukan diri sendiri...sekali seumur hidup...nak gak la melaram sakan... aku berkenan la kasut nih...cantik kan???meletup habis la nanti masa kahwin kalau aku pakai kasut nih...mana mau cari nih...huhuhu..mr bola...take notes tau...nanti dekat nak kawin kte g cari..hahahhahaha