Labels

Wednesday, January 13, 2010

tanggal 13 januari

hari nih tarikh kalender menunjukan 13 januari...ada apa dengan 13 january???raya??exam??? merdeka???smestinya la tidak kan..tapi dalam kalender bola & fa..13 january sangat bermakna.. knapa???sebab 13 january pada tahun lepas 2009 la tarikh perkenalan kitaorang...

tp dekat mna ya kitaorg berkenalan???mesti kalau aku cakap berkenalan dekat internet..orang ketawa..sebab selalunya xkenal kenal dekat alam cyber nih...bagi aku xsemestinya...kalau orang yang kita kenal tu ikhlas insyallah...dalam banyak2 manusia yang nak kenal dengan kita dalam alam cyber nih mostly xjujur...nak dapat yang betul2 nk kenal kita susah..macam 1 dalam 1000..but aku terjumpa yang 1 dalam seribu tu..syukur sangat..bola ngan aku kenal dekat myspace...dulu active myspace je..


perkataan pertama comment dia bagi aku just 'hye'..pastu kitaorg tukar2 comment..lme2 ym...pastu terus la rapat...and now couple pun..benda nih jadi sangat cepat..sebab dengan bola aku rasa dia xsama dengan laki2 yang pernah aku kenal..dia nampak matang kalau cakap..tp dah lma2 kenal nih..dia macam budak2..manja..tunjuk matang masa nak tackle kan...pastu dah tunjuk dia manja..biasa la anak last..bila bersembang dengan dia aku rasa selesa & serasi..
tapi kan benda paling aku xbley lupa masa kitaoramg ym 1st time ktaorang main environment yg paint tu..best..sweet..dia lukiskan aku bunga rose.. bunga tu kaler merah..batang dia kaler choc..dia ske choc..and daun hijau...sebab aku ske hijau.. macam bunga tu simbolik aku ngan dia ja..lukis2 macam dalam video clip bad day...=)

hari nih genap setahun perkenalan kita bola...i will always love u today & forever dear...

"SELAMAT SETAHUN PERKENALAN BOLA"


  • sapa lupa video bad day..tgk la k..sweet sgt..
video

No comments: