Labels

Friday, January 15, 2010

menghabiskan sisa hidup sebagai student

dis semester adalah last sem untuk aku & kwn2 aku berjuang menamatkan zaman degree..bukan senang untuk bgelar graduan..perlu berhempas pulas untuk menamatkan zaman ni dengan jayanya...benda paling berat untuk menamatkan zaman ini apabila perlu menyiapkan final projek yang membebankan...ada yang kena bermaustatustin di lab...ada yang perlu ke field trip...ada yang perlu berpanas di ladang (aku la tu dan juga teman berpanas aku hanim).........

so begini la rupa bakal graduan yang xpernah rajin dan mencuba untuk rajin di saat2 last semester..



thanks ye hanim jadi model aku...

timbunan tesis yang perlu dibaca untuk mencari fakta


p/s : kepada semua yang tengah berhempas pulas menyiapkan final projek...good luck..=)

No comments: