Labels

Monday, August 10, 2009

hari yg panjang

part 2 (midOHmid)

selepas menunaikan solat zohor..sekali lagi tayar beetleku bergerak menuju ke amin utk menjemput hanim kemudian menjemput zul...kemudian destinasi seterusnya ke BANK ISLAM utk mngmbil duit..ahha..

sh kaya poket setiap sorang,...seterusnya ktaorg ke mid valley..perut lpar la..smp je trus ke food court..aku lpar sizzling hot plate la..apabila tank perut setiap sorg sudah diisi..ktaorg ternmpk 'pameran pengantin'..then msuk je la jln2..adus mcm2 ada..kad kahwin,photographer,baju kahwin,..dll..mcm2 la pasal kahwin..hahha..xberminat la..sbb aku xplan nk kahwin g..masih muda la ktakan..kemudian trus la g 'SONY CENTRE'..menunaikan hajat zul nk bli camera..

smp ja situ..aku tnjukan zul camera dia nk tu..wah2..terbeliak mata dia..tersenyum dia kesukaan..salesman pun dtg la..ty nk bli camera ka..aku tnjuk la zul..then dia ty..melayu kn nh??
so ktaorg mngganguk..then dia kta harga bley bincang..


dia ty nk kaler ape..zul dgn pantas menjwb..PINK..huhu..terkejut penny bila mndgr zul nk pink..
hehe..cm xcya ja kn penny..then dia bwk la kluar si cantik PINK tu..huhu..ska ja zul melihat baby PINK yg akan dbelinya tu..so dia gtau klau price rm1299 tu xdkurangkn..dia bg leather pnya beg+beg+memory card 4GB..pastu bnda plg terkejut skli..tmbh RM30 bley dpt mp3 sony 2GB.. wah2..beruntung si zul nh...

tba2..bising ja bdk2 nh kt blakang aku (penny+pris+hanim)..bla aku pusing ja..tgk pris mngs.. terkejut aku..then diorg trus kuar dr kedai tu..xpe..japg aku ty knapa..bla smua dh settle..duit pun dh byr..ktaorg kuar..aku pun ty la knapa td...hanim gtau la pris tgk mata salesman tu mcm si'cute' pujaan hatinya itu atau lbey dkenali sbb kelisa biru..adus2...sweetnya si pris tu..


pastu ktaorg trun bwh nk bli roti..lpas ja shoppg roti...terasa haus plak..destinasi yg dplih starbuck..ala..penuh starbuck kt mid..so ktaorg g starbuck gardens la..apa g aku still pilih chocholate chip blanded with cream..sdpnya..tu la fav aku kt situ..dh ja mnum + bergmbr menngunakan camera baru..ktaorg pun pulang...

tp before tu sngh jap kedai cuci keta nk bsuh si beetle kesygn aunty2+mama dia nh..sian beetle kotor sgt dia..tp msa aku emnulis blog nh..kt luar hujan plak..sian beetle kotor blik..xpe eh beetle syg..nnti kta mnd bersih2 lg eh...


No comments: